YAKLAŞIK BİR YILDIR BLOGLA İLGİLENEMİYORUM İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN.İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.İNŞALLAH YAZ DÖNEMİNE DOĞRU GÜNCELLEME YAPACAĞIM.BUGÜN 18 MART 2014 SALI

30 Aralık 2010 Perşembe

Öğretim Görevlisi İlanı

Mersin Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı
Son Başvuru Tarihi : 07 Ocak 2011



MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN
Üniversitemizin birimlerine 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunun ilgili maddeleri ve “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” uyarınca öğretim görevlisi alınacaktır. Başvuru önkoşullarını sağlamayan adayların dilekçeleri dikkate alınmayacaktır.
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ KADROSUNA YAPILACAK BAŞVURULARDA ARANAN
GENEL ŞARTLAR
-657 sayılı kanunun 48.maddesinde belirtilen şartları taşımak.
-Öğretim elemanı kadrosuna başvuran adayların son üç yıllık ALES’ten (herhangi bir puan türünde) en az 70 puan almış olmaları gerekmektedir.
-Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından (KPDS) veyaÜniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavından (ÜDS) en az 50 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmaları ve bunları belgelendirmeleri gerekmektedir.
-Yabancı Ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir.
ÖZEL ŞARTLAR
-Lisans düzeyinde eğitim yapılan birimlere başvuracak adaylarda en az yüksek lisans mezunu veya lisans mezunu olmak şartı ile en az alanında 10 yıl tecrübeli olma şartı aranır.
- Konservatuvarlar ile önlisans düzeyinde eğitim yapılan birimlere başvuracak adayların en az lisans mezunu olmak ve belgelendirmek kaydı ile alanları ile ilgili 2 yıl tecrübeli olma şartı aranır.
MUAFİYET
1.Doktorasını tamamlamış olanlar. 2.Meslek Yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacaklar. 3.31.07.2008 tarihinde Yükseköğretim Kurumlarında bu kadro unvanlarında çalışmakta olanlar ile Yükseköğretim Kurumlarından ayrılan öğretim elemanlarının çalışmakta oldukları kurumlarında veya başka yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarına başvurularında merkezi sınavdan( ALES) muaftır. Ayrıca Meslek Yüksekokullarının öğretim elemanı kadrolarına başvurularda yabancı dil şartı aranmaz
BAŞVURU ŞEKLİ VE EKLENECEK BELGELER
Adaylar başvurdukları bölümü belirten dilekçelerine;
-Özgeçmiş,
-Nüfus cüzdan fotokopisi (Onaylı)
-Diploma onaylı örneği
-2 adet fotoğraf,
-Lisans Not Durum Belgesi (Transkript),
-Merkezi sınav (ALES) belgesi aslı veya onaylı örneği,
-KPDS veya ÜDS puanını gösterir belge (aslı veya onaylı örneği) veya eşdeğerliliği kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olduklarını gösteren belge ile birlikte
-Var ise ilgili dalda bilimsel çalışmalarını kapsayan dosyayı ekleyerek ilana çıkılan birime teslim edilecektir.
4’lük sistemdeki notların 100’lük sisteme dönüştürülmesinde Yükseköğretim Kurulunun “4’lük Sistemin 100’lük Sisteme Dönüşüm Eşdeğerlilik Tablosu” esas alınacaktır Başvurular şahsen veya posta ile yapılmalıdır.(Süresi içinde yapılmayan başvurular ile eksik belgeli dosyalar dikkatealınmayacak olup, posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar Üniversitemizin ilana çıkılan birimine ulaşmış olması gerekmektedir.) İnternet aracılığı ile yapılacak başvurular işleme alınmayacaktır.
Mühendislik Fakültelerinin Makine Mühendisliği Bölümü Mezunu Olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Yaylı Çalgılar Anasanat Dalı Keman Sanat Dalı Mezunu Olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Yaylı Çalgılar Anasanat Dalı Viyola Sanat Dalı Mezunu Olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Mühendislik Fakültelerinin İnşaat Mühendisliği Bölümü Mezunu Olmak, Ulaştırma veya Trafik Planlaması Konusunda Yüksek Lisans Yapmış Olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
ÖZEL ŞARTLAR
-Başvuru tarihi itibariyle 35 yaşından gün almamış olmak
-Adayın 50/d kadrosuna atanabilmesi için gerekli yasal şartları taşıyor olmak
Çevre Mühendisliği Lisans Mezunu olmak ve Çevre Mühendisliği Anabilim Dalında Yüksek Lisans Öğrencisi Olmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Tıbbi Biyokimya Anabilim Dalında Yüksek Lisans Öğrencisi Olmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Farmakognozi Anabilim Dalında Doktora Öğrencisi Olmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Matematik Lisans Mezunu olmak ve Matematik Anabilim Dalında Yüksek Lisans veya Doktora ÖğrencisiOlmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Kimya Lisans Mezunu olmak ve Kimya Anabilim Dalında Yüksek Lisans Öğrencisi Olmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Su Ürünleri Lisans Mezunu olmak ve Su Ürünleri Anabilim Dalında Yüksek Lisans Öğrencisi Olmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Fizik Lisans Mezunu olmak ve Fizik Anabilim Dalında Yüksek Lisans Öğrencisi Olmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Jeoloji Mühendisliği Lisans Mezunu olmak ve Jeoloji Mühendisliği Anabilim Dalında Yüksek Lisans ÖğrencisiOlmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Gıda Mühendisliği Lisans Mezunu olmak ve Gıda Mühendisliği Anabilim Dalında Yüksek Lisans veya DoktoraÖğrencisi Olmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Biyoloji Lisans Mezunu olmak ve Biyoloji Anabilim Dalında Yüksek Lisans Öğrencisi Olmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Makine Mühendisliği Lisans Mezunu olmak ve Makine Mühendisliği Anabilim Dalında Yüksek Lisans ÖğrencisiOlmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Kimya Mühendisliği Lisans Mezunu olmak ve Kimya Mühendisliği Anabilim Dalında Yüksek Lisans ÖğrencisiOlmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Biyofizik Anabilim Dalında Yüksek Lisans Öğrencisi Olmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Psikoloji Yüksek Lisans Öğrencisi Olmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Radyo, Sinema ve Televizyon Yüksek Lisans Öğrencisi Olmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011
Eczacılık Fakültesi Mezunu Olmak ve Farmakoloji Anabilim Dalında Yüksek Lisans Öğrencisi Olmak.Araştırma Görevlisi107 Ocak 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder