YAKLAŞIK BİR YILDIR BLOGLA İLGİLENEMİYORUM İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN.İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.İNŞALLAH YAZ DÖNEMİNE DOĞRU GÜNCELLEME YAPACAĞIM.BUGÜN 18 MART 2014 SALI

30 Aralık 2010 Perşembe

Öğretim Görevlisi İlanı

Adnan Menderes Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı
Son Başvuru Tarihi : 12 Ocak 2011


T.C.
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN

Üniversitemizin birimlerinde istihdam edilmek üzere, 2547 sayılı Kanun ve ilgili yönetmelik esasları ile 657 Sayılı Devlet Memurları Kanun’un 48. maddesi hükümleri uyarınca devlet hizmetine girmede aranılan şartlara haiz öğretim elemanı alınacaktır. Adayların Durumları Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca 31.07.2008 tarih ve 26953 sayılı yazılı Resmi Gazetede yayımlanan Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmelikle belirlenen atama kriterlerine uygun olması gerekmektedir.

Başvurular şahsen veya posta ile yapılacak olup, süresi içinde yapılmayan başvurularla, eksik belgeli dosyalar dikkate alınmayacaktır. Posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar Kurumumuza ulaşmış olması gerekmektedir.

-Duyurulur.
Öğretim Görevlisi kadrolarına başvuracak adayların Akademik Personel veLisansüstü Eğitimi Giriş Sınavından (ALES) lisans öğreniminde mezun olunan alandan son üç yılda en az 70 puan, (Alan türü değişen programlardan mezun olan adayların başvurusunda ALES puan türü, adayın lisans/önlisanseğitimine girişteki puan türü esas alınacaktır.) Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yapılan KPDS veya ÜDS’den en az 50 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan aldığına ilişkin belgeler ile ayrıca ilgililerin en az yüksek lisans mezunu veya lisans mezunu olmak şartıyla en az 10 yıl tecrübeli olduklarını gösterir belge ve dilekçelerine ekleyecekleri özgeçmişlerini, nüfus cüzdanı suretini, 2 adet fotoğraf, onaylı öğrenim belgelerinin suretini , (Yabancı Ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylandığını gösterir belge) ile Lisans Not Transkriptini (Onaylı), varsa bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan bir nüsha dosyayı, Adnan Menderes Üniversitesi Personel Dairesi Başkanlığı Kepez Mevkii AYDIN adresine göndermeleri gerekmektedir.

MUAFİYETLER

Doktorasını tamamlamış olanlar ile halen öğretim elemanı kadrosunda bulunanlar veya öğretim elemanı kadrolarından ayrılanlar için merkezi sınav (ALES) şartı aranmaz.
Duyurular
İlanla İlgili Tüm Duyurular Adayın Başvuru Yaptığı Birimin İnternet Sitesinde İlan Olunacaktır.

NOT : Adaylar ilan edilen kadrolardan birine başvuru yapabilirler.


Sağlık Yüksekokulu, Hemşirelik Yüksekokulu veya Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü Mezunu, Yüksek LisansınıHemşirelik Alanında Yapmış Olmak.Öğretim Görevlisi312 Ocak 2011
Sağlık Yüksekokulu, Hemşirelik Yüksekokulu veya Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü Mezunu, Yüksek LisansınıHemşirelik Alanında Yapmış Olmak.Öğretim Görevlisi212 Ocak 2011
Sağlık Yüksekokulu, Hemşirelik Yüksekokulu veya Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü Mezunu, YüksekLisansını Kadın Hastalıkları ve Doğum Hemşireliği Alanında Yapmış Olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
2- Özel Şartlar
Araştırma Görevlisi
Son başvuru tarihi itibariyle 35 yaşından gün almamış olmak.
Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Lisans Mezunu Olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Eğitim Fakültesi Mezunu Olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Sınıf Öğretmenliği Lisans Mezunu Olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Mezunu Olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Tarih Bölümü Mezun Olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Psikoloji Lisans Mezunu Olmak ve Psikoloji Alanında Yüksek Lisans Yapmış olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Fen-Edebiyat veya Fen Fakültesi Kimya Lisans Mezunu Olmak, Biyokimyada Yüksek Lisans Yapıyor Olmak.(2547 Sayılı Kanunun 50/d maddesi gereğince çalıştırılacaktır.)Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat Fakültesi, İşletme Fakültesi veya Siyasal Bilgiler Fakültelerinin Kamu Yönetimi veya Siyaset Bilimler Bölümlerinden Mezun Olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat Fakültesi, İşletme Fakültesi veya Siyasal Bilgiler Fakültelerinin Kamu Yönetimi veya Siyaset Bilimler Bölümlerinden Mezun Olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Veteriner Fakültesi Mezunu Olmak, İlgili Anabilim Dalında Doktora Yapıyor Olmak. (2547 Sayılı Kanunun 50/d maddesi gereğince çalıştırılacaktır.)Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Veteriner Fakültesi Mezunu Olmak, İlgili Anabilim Dalında Doktora Yapıyor Olmak. (2547 Sayılı Kanunun 50/d maddesi gereğince çalıştırılacaktır.)Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Veteriner Fakültesi Mezunu Olmak, İlgili Anabilim Dalında Lisanüstü Eğitim Yapıyor Olmak. (2547 Sayılı Kanunun 50/d maddesi gereğince çalıştırılacaktır.)Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Peyzaj Mimarlığı Alanında Doktora Yapıyor Olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Tarım Ekonomisi Alanında Doktora Yapıyor Olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Su Ürünleri Yetiştiriciliği Alanında Doktora Yapıyor Olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder