YAKLAŞIK BİR YILDIR BLOGLA İLGİLENEMİYORUM İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN.İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.İNŞALLAH YAZ DÖNEMİNE DOĞRU GÜNCELLEME YAPACAĞIM.BUGÜN 18 MART 2014 SALI

30 Aralık 2010 Perşembe

Öğretim Görevlisi İlanı

Selçuk Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı
Son Başvuru Tarihi : 07 Ocak 2011



SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ’NDEN
Üniversitemiz birimlerine 2547 Sayılı Kanunun ilgili maddeleri ile “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” hükümleri uyarınca Öğretim Elemanı alınacaktır.
Adayların aşağıda belirtilen belgeler ile birlikte ilanda belirtilen Fakülte Dekanlıklarına, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokulu Müdürlüklerine şahsen veya posta ile başvurmaları gerekmektedir. Başvuru süresi duyuru başlama tarihinden itibaren 15 (onbeş) gündür. (Süresi içinde yapılmayan başvurularla, eksik belgeli dosyalar dikkate alınmayacaktır. Posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar ilgili birimlere ulaşmış olması gerekmektedir.)
Birimler adına Rektörlüğümüze gönderilen başvurular dikkate alınmayacaktır.
Birimlerin iletişim bilgilerine üniversitemiz web sayfasından www.selcuk.edu.tr ulaşılabilmektedir.
BAŞVURULARDA GENEL ŞARTLAR
1. 657 Sayılı Kanun’un 48. maddesinde belirtilen genel şartları taşımak.
2. ALES’ten en az 70 puan almış olmak:
a. Lisans öğreniminde mezun olunan alanda (Sayısal, Sözel, Eşit Ağırlık) en az 70 puan almış olmak,
b. Özel yetenek sınavı ve yabancı dil puanı ile lisans öğrenimi yapan okullardan mezun olanlar için ALES’ten herhangi bir puan türünde (Sayısal, Sözel, Eşit Ağırlık)en az 70 puan almış olmak
3. Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından (KPDS) veya Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavından (ÜDS) en az 50 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak.

4. Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması gereklidir.
5. Adaylar ilan edilen kadrolardan yalnızca bir tanesine müracaat edebilirler.
ÖZEL ŞARTLAR
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1. Lisans Düzeyinde eğitim yapılan birimlere başvuracak öğretim görevlisi adaylarında en az yüksek lisans mezunu veya lisans mezunu olmak şartıyla lisans mezuniyeti sonrasında alanında en az 10 yıl tecrübeli olmak.
2. Güzel Sanatlar Fakültesi, Eğitim Fakültelerinin Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümleri, Konservatuvar ile ön lisans düzeyinde eğitim yapılan birimlere başvuracak adayların da en az lisans mezunu olmak ve belgelendirmek kaydıyla lisans mezuniyeti sonrasında alanları ile ilgili 2 yıl tecrübeli olmak. (Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 08.01.2009 tarih ve 127-000721 sayılı yazısı gereğince yüksek lisans mezunu olanlarda 2 yıl tecrübe şartı aranmaz)
MUAFİYETLER
1. Doktorasını tamamlamış olanlar, 29/6/2009 tarihli ve 2009/15153 sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla yürürlüğe konulan Tıpta ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği hükümlerine göre uzmanlık eğitimini tamamlayanlar, Meslek Yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacaklar, bu yönetmelik yürürlüğe girdiği tarihte yükseköğretim kurumlarında bu kadro unvanlarında çalışmakta olanlar ile yükseköğretim kurumlarından ayrılan öğretim elemanlarının çalışmakta oldukları yükseköğretim kurumlarında veya başka yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarına başvurularında merkezi sınav (ALES) şartı aranmaz.

2. Meslek Yüksekokullarının öğretim elemanı kadrolarına başvurularda yabancı dil şartı aranmaz.
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
1. Başvuru dilekçesi,
2. Özgeçmiş,
3. Erkek adaylar için askerlikle ilgili terhis, tecil veya muaf olduğunu belirten belge,
4. Nüfus cüzdanı fotokopisi,
5. Onaylı Lisans Mezuniyet Belgesi ve Transkripti
6. Lisans düzeyinde eğitim yapılan birimlere yapılacak müracaatlarda Yüksek Lisans belgesi, yoksa 10 yıl tecrübeli olduğunu kanıtlayan belge; Güzel Sanatlar Fakültesi, Dilek Sabancı Devlet Konservatuvarı ile önlisans düzeyinde eğitim yapılan birimlere yapılacak müracaatlarda 2 yıl tecrübeli olduğunu kanıtlayan belge, (Çalışılan kurumdan yapılan göreve dair alınacak belgeye SGK hizmet dökümü eklenerek teslim edilecektir)
7. Bir adet fotoğraf,
8. ALES Belgesi,
9. Yabancı Dil Belgesi (KPDS, ÜDS veya muadili),
10. Hizmet Belgesi (Halen bir kamu kurumunda çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar getireceklerdir.)
11 .Müracaat edilecek kadronun özel şartında (varsa) istenilen diploma, sertifika ve deneyim belgeleri (Çalışılan kurumdan yapılan göreve dair alınacak belgeye SGK hizmet dökümü eklenerek teslim edilecektir)

Fakültelerin İktisat Bölümü veya Bankacılık ve Sigortacılık Yüksekokulu mezunu ve alanlarında yüksek lisans yapmış olmak. En az 4 yıl deneyimli olmakÖğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Dış Ticaret Programı- İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi İşletme veya iktisat bölümü mezunu, Belgelemek kaydıyla alanında en az 2 yıl deneyimli olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Turizm ve Otel İşletmeciliği Prog- Turizm ve Otel İşl. Lisans mezunu olmak ve belgelendirmek kaydıyla alanında en az 2 yıl tecrübeli olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü mezunu, aynı alanda yüksek lisans yapmış olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Lojistik Programı-İşletme veya Ulaştırma ve Lojistik Bölümleri Lisans Mezunu, Alanında en az 2 yıl deneyimli olmakÖğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Matematik Programı- Eğitim, Fen veya Fen-Edebiyat Fakültelerinin Matematik Bölümlerinden mezun olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Turizm ve Otel İşletmeciliği Prog- Aile Ekonomisi ve Beslenme Öğretmenliği, Turizm ve Otel işletmeciliği veya Yiyecek İçecek İşletmeciliği bölümü lisans mezunu, alanıyla ilgili yüksek lisans yapmış olmak, belgelendirmek kaydıyla alanında en az 5 yıl tecrübeli olmakÖğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Turizm ve Seyahat İşletmesi Prog- Seyahat İşletmeciliği Bölümü lisans mezunu,alanında yüksek lisans yapmış olmakÖğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Tıp Fakültesi , Fen veya Eğitim Fakültesi Biyoloji Bölümü Mezunu, Yüksek Lisans yapmış olmak. Alanında en az 2 yıl tecrübeli olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Grafik Tasarım Programı- Fakültelerin Grafik, Grafik Tasarım, Resim veya Resim-İş Eğitimi Bölümlerinden Mezun olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Tıp Fakültesi veya Veteriner Fakültesi mezunu olmak. Histoloji-Embriyoloji alanında Doktora yapmış olmakÖğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Teknik Eğitim Fakültesi Makine Eğitimi Kalıpçılık Öğretmenliği mezunu, alanında yüksek lisans yapmış olmak. En az 5 yıl iş tecrübesine sahip olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Prog- İşletme Bölümü Lisans mezunu ve belgelendirmek kaydıyla alanında en az 5 yıl eğitim öğretim tecrübesine sahip olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Bilgisayar Mühendisliği Bölümü mezunu, belgelendirmek kaydıyla en az 3 yıl tecrübeli olmakÖğretim Görevlisi107 Ocak 2011
İşletme Programı- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü mezunu, alanıyla ilgili yüksek lisans yapmış olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Gıda İşleme Programı- Gıda Mühendisliği Bölümü Mezunu Besin Hijyeni ve Teknolojisinde yüksek lisans yapmış olmak. En az 10 yıllık iş deneyimine sahip olmakÖğretim Görevlisi107 Ocak 2011
İşletme Programı- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Mezunu, İşletme veya Siyaset Bilimi alanında yüksek lisans yapmış olmakÖğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Dış Ticaret Programı- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Mezunu,alanında yüksek lisans yapmış olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Ebelik Bölümü Mezunu olmak ve alanında yüksek lisans yapmış olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Sosyal Hizmet, Psikoloji, Sosyoloji veya Halkla İlişkiler Bölümü mezunu olup, ilgili alanda yüksek lisans yapmış olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Sağlık İdaresi veya Hemşirelik Bölümü mezunu olmak, alanında yüksek lisans yapmış olmak.Öğretim Görevlisi107 Ocak 2011
İkt. ve İd. Bil. Fak. İşletme Bölümü veya Turizm ve Otelcilik YO Lisans Mezunu, Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalında Yüksek Lisans Yapmış Olmak ve en az 2 yıllık eğitim öğretim tecrübesine sahip olmakÖğretim Görevlisi107 Ocak 2011
Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Prog- İşletme Fakültesi Turizm İşletmeciliği Bölümü veya Turizm ve Otelcilik YO Lisans Mezunu, Yönetim ve organizasyon Anabilim Dalında Yüksek Lisans yapmış olmakÖğretim Görevlisi107 Ocak 2011
ÖZEL ŞARTLAR
UZMAN
1. En az lisans mezunu olmak.
2. Belgelendirmek kaydıyla alanlarında lisans mezuniyeti sonrasında en az iki yıl tecrübeli olmak. (Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 08.01.2009 tarih ve 127-000721 sayılı yazısı gereğince yüksek lisans mezunu olanlarda bu şart aranmaz).
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü mezunu, belgelendirmek kaydıyla alanında en az 2 yıl tecrübeli olmakUzman107 Ocak 2011
Fizik Mühendisliği Bölümü Lisans mezunu, radyoterapi alanında yüksek lisans yapmış olmak, yoğunluk ayarlı radyoterapi (IMRT) tecrübesine ve sertifikasına sahip olmak.Uzman107 Ocak 2011
Kimya Mühendisliği Bölümünde yüksek lisans yapmış olmak. Nano kristal yapılar konusunda deneyimli olmak.Uzman107 Ocak 2011
Mühendislik Fakültesi Teskstil Mühendisliği Bölümü mezunu, Marka Yönetimi konusunda en az 3 yıl deneyimli olmakUzman107 Ocak 2011
Fizik Bölümü Lisans mezunu,yoğunluk ayarlı radyoterapi (IMRT) tecrübesine ve sertifikasına sahip olmakUzman107 Ocak 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder