YAKLAŞIK BİR YILDIR BLOGLA İLGİLENEMİYORUM İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN.İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.İNŞALLAH YAZ DÖNEMİNE DOĞRU GÜNCELLEME YAPACAĞIM.BUGÜN 18 MART 2014 SALI

30 Aralık 2010 Perşembe

Öğretim Görevlisi İlanı

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı
Son Başvuru Tarihi : 12 Ocak 2011



ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN
Üniversitemiz birimlerine 2547 sayılı Kanun ile “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” uyarınca öğretim elemanı alınacaktır.
Genel şartlar
(1) Bu yönetmelik kapsamındaki öğretim elemanı kadrolarına yapılacak atamalarda genel olarak;
a) 657 sayılı Kanunun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak,
b) Öğretim üyesi dışındaki öğretim elemanı kadrolarına naklen veya açıktan yapılan her türlü atamada ALES’den en az 70, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yapılan Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından (KPDS) veya Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavından (ÜDS) en az 50 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak, şartı aranır.
(2) Üniversite ve yüksek teknoloji enstitüleri senato kararıyla, birinci fıkranın (b) bendinde belirlenen puan barajlarının üzerinde bir puanı asgari puan olarak belirleyebilirler.
(3) Yabancı dille eğitim-öğretim yapılan programlarda bu Yönetmeliğe tabi öğretim elemanı kadrolarına naklen veya açıktan yapılacak atamalarda aranacak dil puanında Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil Eğitim-Öğretimi ve Yabancı Dille Eğitim-Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmelik hükümleri uygulanır.
(4) Yükseköğretim kurumları, bu Yönetmeliğe tabi öğretim elemanı kadro ilanlarında lisans veya lisansüstü mezuniyet alanları dışında adayı tanımlayan özel şartlar koyamazlar.
Özel şartlar
Öğretim Görevlisi kadrosuna başvurabilmek için;
(1) Lisans düzeyinde eğitim yapılan birimlere (rektörlüğe bağlı bölümler dahil) başvuracak öğretim görevlisi adaylarında en az yüksek lisansmezunu veya lisans mezunu olmak şartıyla en az alanında on yıl tecrübeli olmak,
(2) Güzel Sanatlar Fakülteleri, Eğitim Fakültelerinin Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümleri, Konservatuarlar ile ön lisans düzeyinde eğitim yapılan birimlere başvuracak öğretim görevlisi adaylarında en az lisans mezunu olmak ve belgelendirmek kaydıyla alanları ile ilgili iki yıl tecrübeli olmak.
Muafiyet
(1) Doktorasını tamamlamış olanlar, 29/6/2009 tarihli ve 2009/15153 sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla yürürlüğe konulan Tıpta ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği hükümlerine göre uzmanlık eğitimini tamamlayanlar, meslek yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacaklar, bu yönetmelik yürürlüğe girdiği tarihte yükseköğretim kurumlarında bu kadro unvanlarında çalışmakta olanlar ile yükseköğretim kurumlarından ayrılan öğretim elemanlarının çalışmakta oldukları yükseköğretim kurumlarında veya başka yükseköğretimkurumlarında öğretim elemanı kadrolarına başvurularında, merkezi sınav; Öğretim Üyesi Yetiştirme Projesi kapsamında, Yükseköğretim YürütmeKurulu kararı ile belirlenen araştırma görevlisi kontenjanlarına yapılacak başvurular ile meslek yüksekokullarının öğretim elemanı kadrolarına başvurularında ise yabancı dil şartı aranmaz.
(2) Bu Yönetmelik uyarınca iki yıl tecrübe aranan kadrolara atamalarda, yüksek lisans belgesine sahip olanlardan iki yıl tecrübe şartının aranmaması gerektiği Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının 08.01.2009 tarih ve 127-000721 sayılı yazısında belirtilmektedir.
Başvuru şekli
(1) İlan edilen kadrolara başvuracak adaylar; başvurduğu görevi ve anabilim dalını belirttiği dilekçesi ekinde, özgeçmiş, öğrenim belgeleri, transkript, yabancı dil belgesi (MYO kadrolarına başvuracaklar hariç), ALES belgesi, nüfus cüzdanı onaylı fotokopisi, iki adet fotoğraf, ders aldığı üç öğretim üyesinden alacağı referans mektubu, tecrübe şartı aranan unvanlar için daha önce kamu kurumlarında görev yapan adayların alacakları onaylı hizmet belgesi, özel sektörde görev yapan adayların ise çalıştığı işyerinden alınacak çalışma belgesi ve varsa bilimsel çalışmalarını kapsayan dosya ile kadronun ilan edildiği birime şahsen veya postayla başvuracaktır.
(2) Başvuru süresi ilanın yayımı tarihinden itibaren on beş gündür. Süresi içinde yapılmayan başvurular ve eksik belgeli dosyalar kabul edilmeyecektir. Posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar başvuru yapılacak birime ulaşması gerekmektedir. Postadaki gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir.
(3) Adaylar ilan edilen kadrolardan birine başvuru yapabilirler.
(4) Adayların öğrenim ve hizmet durumlarının, başvurdukları kadronun derecesine uygun olması gerekmektedir.
(5) İlan edilen kadrolara ataması yapılan adaylar görev aldıkları birimin bulunduğu yerde ikamet etmek zorundadır.
Müzik Eğitimi lisans ve yüksek lisans mezunu olmak. Alanında en az on yıl tecrübeli olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu mezunu olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
Tekstil Mühendisiliği lisans mezunu olmak. Alanında en az beş yıl deneyimli olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
Tekstil öğretmenliği bölüm lisans mezunu olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
İşletme bölümü lisans mezunu olmak. Alanında en az iki yıl deneyimli olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu veya Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi lisans mezunu olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
Uluslararası Ticaret ve Lojistik veya Muhasebe ve Finansman öğretmenliği lisans mezunu olmak. İlgili alanda yüksek lisans yapmış olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
Rehberlik v ePsikolojik Danışma alanında lisans mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Diş Hekimliği Fakültesi mezunu olmak.Araştırma Görevlisi212 Ocak 2011
Diş Hekimliği Fakültesi mezunu olmak.Araştırma Görevlisi212 Ocak 2011
Türkçe Eğitimi veya Türk Dili ve Edebiyatı bölümü lisans mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Biyoloji Bölümü lisans mezunu olmak. Moleküler Biyoloji alanında yüksek lisans yapıyor olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Katıhal Fiziği alanında yüksek lisans yapıyor olmak.Araştırma Görevlisi212 Ocak 2011
Fen veya Fen-Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü lisans mezunu olmak. Analitik kimya alanında yüksek lisansyapmış olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Fen veya Fen-Edebiyat Fakültesi kimya bölümü lisans mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Fen veya Fen-Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümü lisans mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Edebiyat veya Fen-Edebiyat Fakültesi psikoloji bölümü lisans mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Edebiyat veya Fen-Edebiyat Fakültesi sosyoloji bölümü lisans mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Sosyoloji alanında yüksek lisans yapmış olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
İşletme bölümü lisans mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
İşletme bölümünde yüksek lisans yapıyor olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Uluslararası İlişkiler alanında doktora yapıyor olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Elektrik-Elektronik Mühendisliği veya Elektronik Haberleşme Mühendisliği lisans mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Diş Hekimliği Fakültesi mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Diş Hekimliği Fakültesi mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Diş Hekimliği Fakültesi mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Diş Hekimliği Fakültesi mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Hareket ve Antrenman Bilimleri veya Antrenörlük Eğitimi bölümünden lisans mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011

Özel şartlar
Okutman kadrosuna başvurabilmek için;
(1) Yabancı dil okutmanları hariç olmak üzere lisans düzeyinde eğitim yapılan birimlerde (rektörlüğe bağlı bölümler dahil) atanacak okutman adaylarında en az yüksek lisans mezunu olmak,
(2) Yabancı dil okutmanı başvurularında Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yapılan Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) veya Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavı (ÜDS)’den en az 80 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puana sahip olmak.
Türk Dili ve Edebiyatı bölümü lisans ve yüksek lisans mezunu olmak.Okutman112 Ocak 2011
Türkçe Eğitimi veya Türk Dili ve Edebiyatı alanında yüksek lisans yapmış olmak.Okutman112 Ocak 2011
İngiliz Dili ve Edebiyatı, İngilizce Öğretmenliği, İngiliz Dili Eğitimilisans mezunu olmak. Alanında en az iki yıl deneyimi olmak.Okutman112 Ocak 2011

Özel şartlar
Uzman kadrosuna başvurabilmek için;
(1) En az lisans mezunu olmak,
(2) Belgelendirmek kaydıyla alanlarında en az iki yıl tecrübeli olmak.
Fizik alanında yüksek lisans yapmış olmak. SEM, XRD ve AFM cihazlarının kullanımında deneyimli olmak.Uzman112 Ocak 2011
Elektrik-elektronik mühendisliği veya elektronik haberleşme mühendisliği lisans mezunu olmak.Uzman112 Ocak 2011
Bilgisayar mühendisliği, elektronik-bilgisayar öğretmenliği, bilgisayar sistemleri öğretmenliği veya bilgisayar ve öğretimteknolojileri eğitimi bölümü mezunu olmak.Uzman112 Ocak 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder