YAKLAŞIK BİR YILDIR BLOGLA İLGİLENEMİYORUM İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN.İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.İNŞALLAH YAZ DÖNEMİNE DOĞRU GÜNCELLEME YAPACAĞIM.BUGÜN 18 MART 2014 SALI

30 Aralık 2010 Perşembe

Öğretim Görevlisi İlanı

Hakkari Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı
Son Başvuru Tarihi : 12 Ocak 2011



Üniversite birimlerinde istihdam edilmek üzere, 2547 sayılı Kanun ve ilgili yönetmelik esasları ile 657 Sayılı Devlet Memurları Kanun’un 48. maddesi hükümleri uyarınca devlet hizmetine girmede aranılan şartlara haiz öğretim elemanı alınacaktır. Adayların Durumları Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca 31.07.2008 tarih ve 26953 sayılı yazılı Resmi Gazetede yayımlanan Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmelikle belirlenen atama kriterlerine uygun olması gerekmektedir.
GENEL ŞARTLAR

a) 657 sayılı Kanunun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak,

b) Atama yapılacak programın lisans eğitimine hangi alanda mezun olunduysa o alanda ALES (Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı)’den en az 70 (yetmiş) puan almış olmak. (Bu sınavın sonuçları yapıldığı tarihten itibaren üçyıl süreyle geçerlidir.),
Alan türü değişen programlardan mezun olanların, alan türü değişen programlara başvurularında ise, lisans eğitimine başladıkları puan türünden en az 70 (yetmiş) puan almış olmaları gerekmektedir
c) Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması gerekir.
d) Ön değerlendirme ve değerlendirme aşamalarında lisans mezuniyeti notunun hesaplanmasında kullanılacak, 4’lük not sisteminin 100’lük not sistemine eşdeğerliği Yükseköğretim Kurulu kararıyla belirlenir.
Öğretim Görevlisi Özel Şartlar

1) Yukarıda belirtilmiş olan Genel Şartları taşımak.
2) Ön lisans düzeyinde eğitim yapılan birimlere başvuracak öğretim görevlisi adaylarında en az lisans mezunu olmak ve belgelendirmek kaydıyla alanları ile ilgili iki yıl tecrübeli olmak.
Muafiyet

Doktorasını tamamlamış olanlar, Tıpta Uzmanlık Tüzüğü hükümlerine göre uzmanlık eğitimini tamamlayanlar, meslek yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacaklar, bu Yönetmelik yürürlüğe girdiği tarihte yükseköğretim kurumlarındabu kadro unvanlarında çalışmakta olanlar ile yükseköğretim kurumlarından ayrılan öğretim elemanlarının çalışmakta oldukları yükseköğretimkurumlarında veya başka yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarına başvurularında, merkezi sınav; meslek yüksekokullarının öğretim elemanı kadrolarına başvurularda ise yabancı dil şartı aranmaz.

Müracaatta İstenen Belgeler:
Başvurdukları bölüm/anabilim dalı/program adı, kadro unvanı, yazışma adreslerini ve telefon numaralarını belirten dilekçe
Özgeçmiş
Merkezi sınav (ALES) belgesi fotokopisi
Lisans diploması fotokopisi
Yüksek lisans yapmış olmak şartıyla çıkan ilanlarda, yüksek lisans diploma fotokopisi.
Lisans transkripti
Nüfus cüzdanı fotokopisi
Hizmet belgesi (Daha önce kamuda, Özelde SSK’lı veya Bağ-Kur’lu çalışmışlığı varsa
2 Adet vesikalık fotoğraf ( son altı ay içinde çekilmiş)
NOT: Birden fazla kadroya başvuran adayların müracaatları iptal edilecektir.
Başvuru Yeri:
Başvuru süresi ilanın yayım tarihinden itibaren 15 (onbeş) gündür. Başvuru için gerekli tüm belgeler bir dilekçe ekinde şahsen veya posta ile Rektörlük Yazı İşleri Müdürlüğüne (Adres: Hakkari Üniversitesi Rektörlüğü Çevre Yolu Üzeri Merkez / HAKKARİ) yapılmalıdır. (Süresi içinde yapılmayan başvurularla, eksik belgeli dosyalar dikkate alınmayacak olup, posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadarKurumumuza ulaşmış olması gerekmektedir.)

Yazılı Sınav Yeri:
Ankara Üniversitesi Fen Fakültesinde yapılacaktır.

Bahçe Tarımı bölümü için Ziraat Fakültesi mezunu olup,Tarım Makinalarında Yüksek Lisans yapmış olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
İstatistik alanında Yüksek lisans yapmış olmak ve 4 yıl tecrübeli olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Bölümü İçin Tıp Fak., Veteriner Fak., Eczacılık Fak. veya Sağlık Yüksekokulundan birinden mezun olup, Farmakolojide Yüksek Lisans yapmış olmak ve 4 yıl tecrübeli olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
Fakültelerin Türk Dili ve Edebiyatı bölümü veya Türkçe Eğitimi Bölümünden mezun olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
Arıcılık Bölümü için Fakültelerin Biyoloji Bölümü mezunu olup Zooloji Anabilim dalında Yüksek Lisans yapmış olmak ve 8 yıl tecrübeli olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
Fakültelerin Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık veya Psikoloji bölümlerinden birinden mezun olmak.Öğretim Görevlisi112 Ocak 2011
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat Fakültesi veya İşletme Fakültelerinin İktisat Bölümünden mezun olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat Fakültesi veya İşletme Fakültelerinin İşletme Bölümünden mezun olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Fakültelerin Maliye, veya İşletme bölümlerinden birinden mezun olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat Fakültesi veya İşletme Fakültelerinin İşletme bölümünden mezun olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
İk. ve İd. Bil. Fak., iktisat Fak.,İşletme Fakültelerinin Uluslararası ilişkiler, İktisat, İşletme Bölümlerinden birinden mezun olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Özel Şartlar
a) Yabancı dil okutmanları hariç olmak üzere lisans düzeyinde eğitim yapılan birimlerde (rektörlüğe bağlı bölümler dahil) atanacak okutman adaylarında en az yüksek lisans mezunu olmak,
b) Yabancı dil okutmanı başvurularında Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yapılan Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) veya Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavı (ÜDS)’den en az 80 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puana sahip olmak.
Fakültelerin İtalyanca Dili Bölümünden mezun olmak.Okutman112 Ocak 2011
Fakültelerin Arap Dili ve Edebiyatı Bölümünden mezun olmak.Okutman112 Ocak 2011
Fakültelerin Rus Dili Bölümünden mezun olmak.Okutman112 Ocak 2011
Fakültelerin Tarih Bölümünden mezun olup, 10 yıl tecrübeli olmak.Okutman112 Ocak 2011
Fakülteleri Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü mezunu olup, alanında Yüksek Lisans yapmış olmak.Okutman112 Ocak 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder