YAKLAŞIK BİR YILDIR BLOGLA İLGİLENEMİYORUM İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN.İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.İNŞALLAH YAZ DÖNEMİNE DOĞRU GÜNCELLEME YAPACAĞIM.BUGÜN 18 MART 2014 SALI

30 Aralık 2010 Perşembe

Öğretim Görevlisi İlanı

Afyon Kocatepe Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı
Son Başvuru Tarihi : 12 Ocak 2011

T.C.
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN

Üniversitemizin birimlerine 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun ilgili maddeleri “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav İle Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” hükümlerine göre öğretim elemanı alınacaktır.
GENEL ŞARTLAR
1- 657 sayılı Kanunun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak,
2-Öğretim üyesi dışındaki öğretim elemanı kadrolarına naklen veya açıktan yapılacak araştırma görevlisi atamalarında ALES’den (atama yapılacak programınlisans / ön lisans eğitimine hangi alanda öğrenci alınıyorsa o alanda) en az 70, diğer öğretim elemanı atamalarında lisans öğreniminde mezun olunan alanda ALES’ten en az 70, özel yetenek sınavı ve yabancı dil puanı ile lisans öğrenimi yapanların öğretim elemanı kadrolarına başvurularda ALES’ten hangi puan türünde en az 70 puanı sağlıyorsa o puan türünden, alan türü değişen programlardan mezun olanların öğretim elemanı kadrolarına atamalarında linsans/önlisans eğitimine başladıkları puan türünden ALES’ten en az 70 puan almaları gerekmektedir. Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yapılan Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından (KPDS) veya Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavından (ÜDS) en az 50 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak,
3- İlan edilen bütün unvanlar için Yabancı Ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurulca Denkliğinin onaylanmış olması şarttır.
4-Adayların açıklama kısımlarında belirtilen şartları sağlamaları gerekmektedir.
5-Adaylar ilan edilen kadrolardan yalnızca bir tanesine müracaat edebilirler.
MUAFİYETLER
a- Doktorasını tamamlamış olanlar,
b-Bu yönetmelik yürürlüğe girdiği tarihte yükseköğretim kurumlarında bu kadro unvanlarında çalışmakta olanlar,
d-Yükseköğretim kurumlarından ayrılan öğretim elemanlarının çalışmakta oldukları yükseköğretim kurumlarında veya başka yükseköğretimkurumlarında öğretim elemanı kadrolarına başvuruda bulunanlar merkezi sınav (ALES)’ten; muaftır.
ÖZEL ŞARTLAR
1-Araştırma Görevlisi kadrosuna başvuru için aranacak özel şartlar şunlardır:
a) Son başvuru tarihi itibariyle 35 yaşından gün almamış olmak,

BAŞVURU ŞEKLİ VE İSTENEN BELGELER
1-Dilekçe (Başvurulan birim ve anabilim dalı ile yazışma adresi, telefon numarası mutlaka belirtilecektir.)
2-Özgeçmiş
3-İki adet vesikalık fotoğraf
4-Nüfus Cüzdanı fotokopisi
5-Askerlik Durum Belgesi
6-Mezuniyet Belgesi onaylı sureti
7-Lisans Transkript Belgesi aslı veya noter tasdikli sureti
8-Yabancı Dil Belgesi (KPDS, ÜDS veya muadili)
9-ALES Belgesi
10-Tecrübe şartı aranan unvanlar için daha önce kamu kurumlarında görev yapan adayların alacakları onaylı hizmet belgesi, özel sektörde görev yapan adayların ise çalıştığı işyerinden alınacak çalışma belgesi.

Müracaatlar Rektörlük Personel Daire Başkanlığına şahsen veya posta yoluyla yapılabilecektir.

Atama halinde belgelerin asılları istenecektir.

İLETİŞİM ADRESİ
Afyon Kocatepe Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Gazlıgöl Yolu Ahmet Necdet Sezer Kampusü 03200 AFYONKARAHİSAR
Tel:0 272 228 12 54 / 0 272 444 03 03 Dahili:1350-1351

SINAV TAKVİMİ
Duyuru Başlama Tarihi : 29.12.2010
Son Başvuru Tarihi : 12.01.2011
Ön Değerlendirme Sonuçlarının İlan Tarihi : 17.01.2011
Giriş Sınavı Tarihi : 19.01.2011
Sınav Sonuçları İlanı : 21.01.2011

PDR (Psikolojik Danışmanlık Rehberlik)veya Psikoloji lisans mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Veteriner Fakültesi mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Teknik Eğitim Fakültelerinin; Mekatronik Eğitimi, Makine Eğitimi, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümlerinden veya Mühendislik Fakültelerinin; Mekatronik Mühendisliği, Makine Mühendisliği, Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümlerinden mezun olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
İstatistik Bölüm mezunu ve İstatistik Anabilim Dalında lisansüstü eğitim yapıyor olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011
Malzeme Bilimi ve Mühendisliği, Metalurji ve Malzeme Mühendisliği Bölümü mezunu olmak.Araştırma Görevlisi112 Ocak 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder