YAKLAŞIK BİR YILDIR BLOGLA İLGİLENEMİYORUM İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN.İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.İNŞALLAH YAZ DÖNEMİNE DOĞRU GÜNCELLEME YAPACAĞIM.BUGÜN 18 MART 2014 SALI

23 Haziran 2012 Cumartesi

Semiha Hanım'ın Sorusunun Cevabı

merhabalar. ben şu anda bi devlet hastanesine sözleşmeli olarak atandım. ama kadrolu alımlarda türk kamu hastanesini alımını görünce kafamda bazı soru işaretleri oluştu. bu normal devlet hastanesi ataması mı? diğerlerinden farkı nedir?


Cevap : 
Atamanız için memnuniyet duyduğumu belirtmek isterim.Kamu Hastaneler Birliği bünyesinde hastane ve birliğe bağlı birimler de bulunmaktadır. İlan edilen kadrolar Kamu Hastaneler Birliği'ne bağlı bu yapılara özel olabilmektedir.Madde Bağımlıları, Toplum Ruh Sağlığı Birimi vb. Sağlık Bakanlığı kapsamındaki yeni yapılanmada birçok birime atamalar yapılmış ancak genel sekreterler tümüyle atanmadığı için müdürlüklerin çalışma düzeni ile ilgili yeni çalışma planı net olarak ortaya koyulmadı.Önümüzdeki birkaç ay içinde dinamik bir görünümün ortaya çıkacağını düşünüyorum. Hastanelerin kadrolu değil de sözleşmeli olarak yaptığı atamalar halen devam etmekte çünkü bakanlık politikası bu yönde.Kısacası atamaların hastanelere olduğunu düşünmüyorum.Güncel bilgileri mutlaka eklerim.


Yeni sorunuz veya sorunuza eksik cevap verildiğini düşünüyorsanız lütfen uzmansayfasi@gmail.com adresine bırakınız.


İyi çalışmalar.


Uzman Sayfası

1 yorum:

  1. Merhaba ben psikoloji okuyorum hastanede çalışmak istiyorum klinik psikolog olarak klinik için yüksek lisans yapmam lazım sorum şu hastanede çalışmak için yüksek lisans yapmalimiyim yapmadan da calsiabiliyor muyum
    Birde psikologlar her sene mı kpss ye girerler yoksa 2 yılda bir mi

    YanıtlaSil