YAKLAŞIK BİR YILDIR BLOGLA İLGİLENEMİYORUM İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN.İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.İNŞALLAH YAZ DÖNEMİNE DOĞRU GÜNCELLEME YAPACAĞIM.BUGÜN 18 MART 2014 SALI

5 Haziran 2012 Salı

2012/4 Sağlık Bakanlığı Psikolog Alımı


T.C. Sağlık Bakanlığı bünyesinde bulunan kurumlara Psikolog alınacaktır.


Türkiye Halk Sağlığı Kurumu : 24 Psikolog alacaktır.
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu : 34 Psikolog alacaktır.

Kamu Hastaneleri Birliği direkt hastane atamasıdır arkadaşlar bunu lütfen unutmayın.Halk Sağlığı Müdürlüğü kendi içinde eğitim ve farklı çalışmalar yapıyor ama hastane çalışması değil bunu da unutmayın.

Kılavuz 6-11 Haziran 2012 tarihleri arasında ÖSYM’nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden yayımlanacaktır. Adaylar tercihlerini 6-11 Haziran 2012 tarihleri arasında, kılavuzda belirtilen kurallara göre, internet üzerinden T.C. Kimlik Numaraları ve şifrelerini kullanarak kendileri yapacaklardır. ÖSYM’ye posta yoluyla gönderilen veya elden verilen tercih listeleri geçerli olmayacaktır.


KILAVUZ ! KILAVUZ ! KILAVUZ ! KILAVUZ ! KILAVUZ ! KILAVUZ ! KILAVUZ ! KILAVUZ !

Editör Notu: 1- Psikolog arkadaşlar Sağlık Bakanlığı üç ayrı müdürlük şeklinde tekrar yapılandı.Bunlar Sağlık Müdürlüğü, Halk Sağlığı Müdürlüğü ve Kamu Hastaneleri Birliği.

                     2- Bu üç kurumda Psikolog alımı yapabiliyor.Bu atamada yukarıda gördüğünüz gibi sadece Halk Sağlığı 24 Psikolog ve Kamu Hastaneleri Birliği 34 Psikolog alıyor. Kamu Hastaneleri Birliği direkt hastane atamasıdır arkadaşlar bunu lütfen unutmayın.Halk Sağlığı Müdürlüğü kendi içinde eğitim ve farklı çalışmalar yapıyor ama hastane çalışması değil bunu da unutmayın.

                     3- Her psikolog klinik psikolog olacak diye bir şart yok.Birçok psikolog arkadaşla konuştuğumda benim okulumda olduğu gibi onlarda da klinik çalışmanın iyi psikolog olmada ne kadar önemli olduğunun vurgulandığını öğreniyorum.Bu yanlıştır ve de yalandır.Birçok arkadaşımız gelişim alanında,eğitim alanında,adli alanda,endüstri alanında,spor alanında,politik alanda potansiyele sahip.Klinik alanda yetersizsin ama bir bakıyorum sen de müthiş bir adli psikolog ışığı var, e o halde neden değerlendirmiyorsun?Kendinde kabul ediyorsan bu gerçeği lütfen harekete geç.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder