YAKLAŞIK BİR YILDIR BLOGLA İLGİLENEMİYORUM İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN.İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.İNŞALLAH YAZ DÖNEMİNE DOĞRU GÜNCELLEME YAPACAĞIM.BUGÜN 18 MART 2014 SALI

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Psikolojinin Tıbbi Uygulamaları (Bir Nevi Psikiyatri Teknisyenliği)

Sınava giremeyen veya bütünlemeye girecek olan bütün psikolog arkadaşlar için hafızanızdaki soruları ve cevapları lütfen ekleyiniz...

Benden birkaç cevap
- Krizle ilgili sorunun cevabı ; gülme krizi şıkkı,
- WISC-R zeka sınırları sorusunun cevabı ; 80-89 aralığıyla başlayan şık,
- Maslow sorusu ; yeme içme,
- Boşluk doldurma ; obsessif,kompulsif şıkkı,
- Tanım eşleştirme tablosu ; 3-1-2 ile başlayan sıra,
- Elektro şok uygulanan durum; depresyon (çökkünlük),
- Dün akşam yediğiniz yemeği hatırlamanız ; anımsama,
- Kaygının başarıya etkisi; önce arttırır sonra düşürür,


 Soruları ve cevapları hatırladığınız kadarıyla paylaşıp,yorumlarınızı da eksik etmezseniz güzel paylaşımlar yapmış oluruz.

10 yorum:

  1. Boşluk doldurmanın cevabı kompulsif obsessif
    birinin zarar vereceğine dair düşünceler Perseküsyon,
    Psikolojinin ilgelenmediği konu; kültürün toplum üzerine etkisi
    Biyolojiye en yakın psikoloji alanı Nöropsikoloji
    Karşıdakini anlama empati
    Göüşmede yapılmaması gereken terapistin kişisel merak alanı
    Tanım eşleştirmeye ek açıklama: Sosyal psikoloji, örgütsel psikoloji, adli psikoloji, sağlık psikolojisi, klinik psikoloji, gelişim psikolojisi bir sütunda idi diğer sütunda da tanımları cevaplar eşleştirme şeklinde.
    Kriz önleme ile ilgili iki soru vardı gelecekte kriz önleme amacı değildir?

    YanıtlaSil
  2. Psikometrik testlerle ilgili soruda (hangisi yanlış) Cevap herkes test verebilir eğitim gerekmez

    YanıtlaSil
  3. wısc-r 1974
    krize müdahale
    gülme krizi
    duyarlaşma- duyarlaşma
    okuma bozuklugu disleksi
    ekg- agır depresyon

    YanıtlaSil
  4. tilki ulaşamadığı üzüm...- mantıga büründürme
    psikoanaliz savun mek- bastırma
    diğer savunma yüceleştirme
    şizofreni negatif bel - konuşmada artış
    hangisinde sözel performan alt testi var wısc-r
    ıq aralığı 80-89
    sistematik duyarsızlaştırma - gevşeme egzersizi
    fobi- sistemetik duyarsızlaştırma
    ögrenme güçlüğü dikkat eksikliği
    histriyonik körlük konversiyor
    piaget soyut işlemsel
    wısc-r yetişkin formu labirent yoktur

    YanıtlaSil
  5. stroop tutum ölçegi değildir
    düşünce sisteminde bozukluş bilişsel
    bilinç altı - psikanaliz
    projektif- Rorschach
    Rorschach- bilinç altı süreçler
    ericson benlik bütünlüğü
    ögrenmenin hızlı olduğu- sürekli pekiştirme?
    psikonörolojik testler - sadece nörologlar tarafından uygulanmaz

    YanıtlaSil
  6. Bazı soruların cevabı yanlıştı bence..Mutlak eşik hümanistik yaklaşım testin gözlenebilir olması gibi yanıtlar yanlıştı

    YanıtlaSil
  7. Sonuçlar ne zaman açıklanacak fikri olan var mı?

    YanıtlaSil
  8. slm arkadaslar bu yapılan sınavı kacırdım bır sonrakı sınav ne zaman bılgısı olan varmı .

    YanıtlaSil
  9. Halo, ben Ekvatorlu Helena Julio, bu konuda Le_Meridian Funding Investors hakkında iyi konuşmak istiyorum. Le_Meridian Funding Investors, şehrimdeki tüm bankaların bana 500.000,00 USD tutarında kredi verme talebim reddettiğinde bana maddi destek veriyor, ben Ekvator'daki bankalarımdan borç almak için elimden geleni yaptım ama hepsi geri çevirdiler çünkü kredim düşüktü ama Tanrı lütfuyla Le_Meridian'ı tanımaya başladım, bu yüzden kredi başvurusunda bulunmaya karar verdim. İnşallah bana 500.000,00 USD'lik kredi verdiler. Ekvator'daki bankalarımın beni geri çevirdiği kredi talebi, onlarla iş yapmak gerçekten harikaydı ve işim iyi gidiyor. İşte bunlardan kredi başvurusu yapmak istiyorsanız Le_Meridian Funding Yatırım E-posta / WhatsApp İrtibatı: E-posta:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp İletişim: 1-989-394-3740.

    YanıtlaSil
  10. Meu nome é Sra. Nadia Albert, da Rússia, e hoje sou uma mulher feliz com a ajuda de um credor, Sr. Russ Harry. Vou encaminhar qualquer pessoa que esteja procurando empréstimo a esta empresa de empréstimo. Ele deu felicidade a mim e à minha família, eu precisava de um empréstimo de US $ 500.000,00 para começar toda a minha vida, pois sou mãe solteira com 2 filhos. Conheci esse credor honesto e temente a DEUS que me ajuda com um empréstimo de US $ 500.000,00 em dólar, a uma taxa baixa. Ele é um piedoso Deus, se você estiver precisando de um empréstimo e você o reembolsará, entre em contato com ele por e-mail Elegantloanfirm@hotmail.com / número do Whatsapp + 393511617486

    YanıtlaSil